Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Železnice do Slap II.

Doplnění článku Železnice do Slap? o historickou mapu trasy, i se zakresleným nádražím u Přestavlk. 

Trať měla odbočovat ze stanice Davle, náspem překonat zahrady sázavské a mostem 28 m dlouhým překonat Sázavu k Sekance, kterou měla protnout tunelem 55 m dlouhým. Další tunel 12 m dlouhý měla trať překonat u hostince Mandát a přes Šlemín se dostat na Brunšov, kde měla být vystavěna stanice 260 m dlouhá. Vltava zde měla být překročena mostem a kolem štěchovického kostela se dostat na Dolní Buk. Pod vrchy Kolna a Červená Hora byl vyprojektován tunel 1200 m dlouhý, vyúsťující u statku Záhoří u Slap. Trať měla být zakončena v obci Přestavlky, kde byla vyprojektována 260 m dlouhá koncová stanice.  

Mapu poskytl V. Pavelčík

Vzduch voda

Poslední komentáře

  • Teplota vody Slapské přehrady

    Proč už dlouho nefungují KAMERY ???

    Číst dále...

     
  • Teplota vody Slapské přehrady

    Proč nefungují kamery?

    Číst dále...

     
  • Teplota vody Slapské přehrady

    To by bylo dobře. Momentálně nevím o jiném zdroji informací o teplotě vody ve Slapské přehradě.

    Číst dále...

Poslední inzeráty