Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Lesem kolem Slap na kole

nullPřipravili jsme pro vás nový seriál „Cyklotrasy“ v malebném okolí Slap. A jako první uvádíme trasu, která je vhodná pro rodiče s dětmi, protože vede pouze několik desítek metrů  po hlavní silnici.
Začátek a konec tras bude vždy na návsi u fary.

Vyjedete ze Slap kolem fotbalového hřiště po žluté turistické značce k motokrosovému areálu, zde je nejtěžší stoupání. Za motokrosem odbočíte doleva na silnici 2. třídy, asi po 200 metrech odbočíte doprava na silničku, která vede na Královky. Tomuto místu se říká Za drátem. Dojedete až na konec louky, kde vjedete do lesa a cesta zatáčí mírně doprava. V lese se napojíte na zelenou, po které pojedete až na rozcsetí u Staré silnice. Budete míjet Šobrovy rybníčky, což je lesní koupaliště postavené za první republiky panem Bondym pro obyvatele Letoviska Vyhlídka.
 null
Na křižovatce  v Paloukách můžete odbočit doleva směrem ke Kocábě a po asfaltce dojedete  k Heleninu dubu, významnému stromu pojmenovaném po komtese Heleně, která si Slapy a jeho obyvatele velmi oblíbila.
Pak už vás jen čeká přejezd hlavní silnice na Prahu a mírné stoupání na vrchol. Zde je krásný výhled na Slapy a pak už je jen sjezd do  cíle vaší cesty.
Délka trasy je 6,04 kilometrů s 121 nastoupanými metry.
Náročnost: lehká
Pro trekové kolo
V tomto odkaze je mapa, itinerář, soubor GPX a KML pro Google Eart

Vzduch voda

Poslední komentáře

• Helena Fedievová přezdívaná Vltavěnka

Jezdila jsem do Slap k babičce a v létě jsme často byli na Ždáni. Vltavěnku si pamatuji když vybírala ...

Číst dále...

krásná vzpominka na mladi, ja jezsil na Zdan cca od 64roku a csto jsme ji tam vidavali

• Na kole ze Slap do údolí Kocáby

Děkuji za zajímavý tip na výlet. Není to pro cyklisty typu Třeboňsko. Jeli jsme z Nového Knína ...

Číst dále...

Poslední inzeráty

Warning: is_file(): open_basedir restriction in effect. File(/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/newhttps:/slapynadvltavou.cz/media/juloalib/js/jquery.min.js) is not within the allowed path(s): (/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/new:/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/_include:/tmp/uploads:/www/sqluploads:/global/applications/tools) in /mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/new/libraries/src/Filesystem/File.php on line 652

Warning: is_file(): open_basedir restriction in effect. File(/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/newhttps:/slapynadvltavou.cz/media/juloalib/js/fullnoconflict.js) is not within the allowed path(s): (/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/new:/mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/_include:/tmp/uploads:/www/sqluploads:/global/applications/tools) in /mnt/data/accounts/s/slapy/data/www/slapy/new/libraries/src/Filesystem/File.php on line 652